Πώς Ένα Chatbot Έσωσε Την Ημέρα Ενός Μικρού Καταστήματος
12/14/20241 min read


Πώς Ένα Chatbot Έσωσε Την Ημέρα Ενός Μικρού Καταστήματος - Και Έκανε Τον Ιδιοκτήτη Ήρωα
Ο Νίκος έχει ένα μικρό κατάστημα με είδη δώρων. Κάθε μέρα, οι πελάτες τον ρωτούν “Πόσο κοστίζει αυτό;”, “Μπορείτε να μου κρατήσετε ένα;”, και “Τι ώρα κλείνετε;”. Ο Νίκος ένιωθε ότι δεν είχε χρόνο για τίποτα άλλο. Μέχρι που ένα chatbot μπήκε στη ζωή του.
Πώς Έγινε Αυτό;
Το chatbot του Νίκου ξεκίνησε να απαντάει:
Τιμές.
Διαθεσιμότητα.
Ώρες λειτουργίας.
Έτσι, ο Νίκος απέκτησε περισσότερο χρόνο για να κάνει αυτό που αγαπά: να διαλέγει όμορφα προϊόντα για το κατάστημά του.
